dimecres, 12 de novembre del 2008

L'escriptura àrab

فيصلا تفريستان. نري. كك. ءذرين ءن

2 comentaris:

Josep Gregori ha dit...

Hola Núria, sóc el Josep Gregori, professor a l'aula d'acollida de l'IES la Serreta i m'agradaria que m'expliquessis com has posat l'aplicatiu d'àudio del Fayssal per fer el mateix amb els meu alumnes de l'aula d'acollida.
si vols que et trudueixi quelcom a l'àrb m'ho dius .
joseppotriessafor@gmail.com

Anònim ha dit...

Hola Fayssal ets el millor jugant a futbol. Espero que no t'en vagis a un altre col.legi i crec que de grans ens veuren, espero que et cuidis i que siguis feliç. I segur que Marroc es bonic i solament era aixo,
adeu Fayssal

I em pots dir quan és el teu aniversari? adeu i records t'escriu:
Roberto Carlos i adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.