dijous, 9 d’octubre del 2008

La bandera del Marroc


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Fayssal espero que siguem amics per sempre i que juguem a pilota i a bàsquet.

Jonathan, Mauricio

Anònim ha dit...

Bon dia Fayssal,

Explica`m coses del Marroc.

DE: SEBASTIÁN.
PER: FAYSSAL.

Anònim ha dit...

espero que siguem jugam al futboll juntos

Josep Gregori ha dit...

السلام عليكم
كيف الحال فيصل؟
أنا معلم اللغة في قسم الاستقبال الكائن بمدينة الروبي
اسمي جُوزيف و تعلمتُ العربية في تونس
و ممكنن أن نكون أصدقاء
و عجبتني هذه الصفحة على الانترنت
أحب الموسيقى العربية و أنت؟
أنتظر رسائلكم و عنواني
joseppotriessafor@gmail.com
http://aulaacollidaieslaserreta.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Hola Fayssal ,com estas? jo estic bé .
Espero que aprenguis a parlar catalá aviat.
I que siguis feliç per sempre com tots els dies .Fayssal , el teu pais deu ser mol maco¡¡
fayssal , ets un noi mol bo.
adeu























































al catalá. I que siguis feliç.
¿fayssal te

Anònim ha dit...

hola amigo.com estas? espero que segim jugan a futbol en la escola. algun dia me ayudaras a aprenda la teva llengua

Anònim ha dit...

hola com estas? jo estic bé pero allà a Lucena, el meu poble anterior s' està molt bé



Alex,Alvarez,López